Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna
– możesz od niej odstąpić!
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
Jednym z zadań realizowanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej jest przyjmowanie wniosków o interwencję (skarg) abonentów dotyczących usług telekomunikacyjnych oraz wniosków o polubowne zakończenie sporu operatorami telekomunikacyjnymi, które obecnie nazywają się postępowaniami w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (tzw. postępowania ADR).
Zapraszamy na spotkanie do Biblioteki na Rajskiej
W ramach realizacji tych zadań Urząd Komunikacji Elektronicznej stale otrzymuje pisma od abonentów, szczególnie od osób starszych, które padły ofiarą nieetycznego i nieuczciwego postępowania przedstawicieli handlowych, pewnej grupy dostawców usług telekomunikacyjnych, podczas zawierania umów. Skala tego zjawiska jest dość duża.
W celu ograniczenia występowania tego zjawiska - w myśl zasady lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami - Urząd Komunikacji Elektronicznej podejmuje działania edukacyjne, jak kampania pod hasłem „Wiem co podpisuję”.
W czasie spotkania zostaną przekazane słuchaczom informacje na temat:
• nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych podczas zawierania umów,
• jak ustrzec się od zawarcia niechcianej przez konsumenta umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
• co należy niezwłocznie zrobić, jeżeli już doszło do zawarcia takiej umowy,
• jakie prawa i obowiązki posiada konsument w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
• kosztów usług SMS Premium oraz sposobów zabezpieczenia się przed wysokim rachunkiem za te usługi
Termin: 21 września (czwartek) 2017r., godz.11.00 (WBP w Krakowie, ul. Rajska 1; sala 245 ).
WSTĘP WOLNY